кантакты
Рэжым работы
  • пн
  • вт
  • ср
  • чт
  • пт
  • сб
  • вс
8:00-13:00 | 14:00-17:00

Прыём зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб з 8.00

2025 — Год добраўпарадкавання
80-годдзе Перамогі савецкага народа ў Вялікай Айчыннай вайне
80-годдзе вызвалення Віцебскай вобласці
Рэспубліканскі маладзёжны кірмаш вакансій 2025
100 гадоў утварэння органаў гандлю Беларусі

Сенненскі раённы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый

Дзяржаўная ўстанова « Сенненскі раённы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці

бюджэтных арганізацый»

 

Адрас: 211118, Віцебская вобл., г. Сянно, вул. Чырвоны Кастрычнік, д. 22

Тэл./факс: 8 (02135) 5-49-21

Email : info@centrsenno.by

Рэжым работы: 

панядзелак-пятніца - з 8:00 да 17:00, абед з 13:00 да 14:00;

субота-нядзеля - выходны.

Тэлефон «гарачай лініі» – 8 (02135) 5-49-21

 

Графік асабістага прыёму кіраўніцтвам Цэнтра:

Кіраўнік Фёдараў Максім Анатольевіч - кожная серада месяца 8:00 - 13:00 , 2 паверх, кабінет № 2,

на перыяд яго адсутнасці - намеснік кіраўніка Паляшкевіч Аляксандр Віктаравіч.

Папярэдні запіс на асабісты прыём і папярэдняе кансультаванне ажыццяўляецца па тэлефоне: 8 (02135) 5-49-21, панядзелак-пятніца - з 8:00 да 17:00, перапынак  з 13:00 да 14:00;

 

Пісьмовыя звароты накіроўваюцца ў дзяржаўную ўстанову " Сенненскі раённы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый" па адрасе: 211118, Віцебская вобл., г. Сянно, вул. Чырвоны Кастрычнік, в. 22

Электронныя звароты падаюцца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сайт звароту .б эл .)

Кніга заўваг і прапаноў – адказная асоба за захоўванне, выдачу і вядзенне кнігі заўваг і прапаноў – сакратар прыёмнай Кудрашова Юлія Сяргееўна (2-гі паверх, кабінет № 3, тэл. 8 (02135) 5-49-21)

 

Вышэйстаячы орган: Сенненскі раённы выканаўчы камітэт

211117, г. Сянно, вул. К. Маркса,2

Тэл.: 8 (02135) 5-52-96

E-mail : info@senno.vitebsk-region.gov.by

Рэжым работы: 8.00-17.00, перапынак 13.00-14.00

Выхадныя дні: субота, нядзеля.

 

Кантактныя тэлефоны

№ п / п

Прозвішча, імя, імя па бацьку

Пасада

№ тэлефона

1

Фёдараў Максім Анатольевіч

Кіраўнік

8 (02135) 5-49-20

2

Паляшкевіч Аляксандр Віктаравіч

Намеснік кіраўніка

8 (02135) 5-49-28

3

Мельнікава Ірына Аляксандраўна

Галоўны бухгалтар

8 (02135) 5-49-22

4

Кушлевіч Святлана Анатольеўна

Начальнік улікова-эканамічнага ўпраўлення - намеснік галоўнага бухгалтара

8 (02135) 5-49-22

5

Квінто Юрый Эдуардавіч

Начальнік упраўлення цэнтралізаванага гаспадарчага абслугоўвання

8 (02135) 5-00-21

6

Русачэнка Уладзіслаў Уладзіміравіч

Начальнік аддзела гаспадарчага абслугоўвання

8 (02135) 5-00-21

7

Корбан Уладзімір Мікалаевіч

Начальнік вытворча-тэхнічнага аддзела

8 (02135) 5-00-22

8

Лаўрэнава Жанна Уладзіміраўна

Начальнік аддзела разлікаў па заработнай плаце

8 (02135) 5-49-24

9

Бардзюкова Марына Мікалаеўна

Начальнік аддзела фінансавых разлікаў і ўліку даходаў бюджэту

8 (02135) 5-49-26

10

Мягчыла Ларыса Віктараўна

Начальнік аддзела ўліку маёмасці

8 (02135) 5-49-25

11

Сухвал Алена Віктараўна

Начальнік планава-эканамічнага аддзела

8 (02135) 5-49-23

12

Міхальцова Вольга Сяргеяўна

Начальнік аддзела па арганізацыі закупак

8 (02135) 5-49-27

 

Мэта і задачы дзяржаўнай установы "Сенненскі раённы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый"

Асноўная мэта дзейнасці Цэнтра - удасканаленне прававога рэгулявання фінансава-гаспадарчай дзейнасці Бюджэтных арганізацый, павышэнне эфектыўнасці выкарыстання бюджэтных сродкаў.

Асноўнымі задачамі Цэнтра з'яўляюцца:

  • вядзенне бухгалтарскага ўліку, складанне бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці Бюджэтных арганізацый, а таксама ажыццяўленне іншага забеспячэння іх дзейнасці, накіраванага на падтрымку асноўнага віду дзейнасці;
  • фарміраванне, зацвярджэнне і вядзенне гадавога плана дзяржаўных закупак, які ўключае зводны пералік асобных тавараў (работ, паслуг), набыццё якіх запланавана ў адпаведным фінансавым годзе для Бюджэтных арганізацый, і ўзгоднена з адпаведнымі распарадчыкамі бюджэтных сродкаў;
  • правядзенне працэдур дзяржаўных закупак тавараў (работ, паслуг) для патрэб адной або некалькіх Бюджэтных арганізацый, заключэнне дагавораў дзяржаўных закупак такіх тавараў (работ, паслуг) і забеспячэнне іх выканання, у тым ліку прыём пастаўленых тавараў (выкананых работ, аказаных паслуг) і іх аплата;
  • выкарыстанне бюджэтных сродкаў і сродкаў ад дзейнасці Бюджэтных арганізацый, якая прыносіць даходы, выкананне іх абавязку атрымальнікаў бюджэтных сродкаў;
  • ажыццяўленне асобных функцый распарадчыкаў бюджэтных сродкаў, ускладзеных на Бюджэтныя арганізацыі, ва ўзаемадзеянні з гэтымі арганізацыямі ў частцы:
  • падрыхтоўкі прапаноў аб распрацоўцы планаў дзейнасці распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
  • падрыхтоўкі разлікаў неабходных асігнаванняў да праекту адпаведнага мясцовага бюджэту на чарговы фінансавы год, праектаў зводных бюджэтных каштарысаў, каштарысаў даходаў і расходаў пазабюджэтных сродкаў арганізацый, уключаных у пералікі;
  • падрыхтоўка на падставе аналізу фінансава-гаспадарчай дзейнасці Бюджэтных арганізацый, прапаноў для прыняцця распарадчыкамі бюджэтных сродкаў рашэнняў па кіраванні бюджэтнымі назначэннямі і вызначэння парадку іх выкарыстання;
  • вядзенне рэестраў расходных абавязацельстваў распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
  • забеспячэнне своечасовага і поўнага паступлення даходаў у бюджэт ў адпаведнасці з кампетэнцыяй распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
  • складання зводнай бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці згодна з заканадаўствам аб бухгалтарскім уліку і бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці, падрыхтоўкі іншых звестак аб выкарыстанні бюджэтных сродкаў, а таксама своечасовага прадстаўлення такіх справаздачнасці і звестак у складзе і парадку, што вызначаюцца Міністэрствам фінансаў, у адпаведны мясцовы фінансавы орган і адпаведным распарадчыкам;
  • выкананне асобных функцый падведамных адміністратараў даходаў бюджэту ў межах паўнамоцтваў, устаноўленых рашэннямі выканкамаў;
  • пералік абавязковых страхавых узносаў, узносаў на прафесійнае пенсіённае страхаванне і іншых плацяжоў у бюджэт дзяржаўнага пазабюджэтнага фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Рэспублікі Беларусь за Бюджэтныя арганізацыі, выкананне іншых абавязкаў гэтых арганізацый у адносінах, якія рэгулююцца заканадаўствам аб дзяржаўным сацыяльным страхаванні;
  • пералік Беларускаму рэспубліканскаму унітарнаму страхавому прадпрыемству " Белдзяржстрах " страхавых узносаў Бюджэтных арганізацый, па абавязковаму страхаванню ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў, выкананне іншых абавязкаў гэтых арганізацый, устаноўленых заканадаўствам, якое рэгулюе парадак і ўмовы ажыццяўлення абавязковага страхавання ад няшчасных выпадкаў на здарэнні;
  • утрыманне з заработнай платы работнікаў Бюджэтных арганізацый, у адпаведнасці з заканадаўствам.

 

ПЕРАЛІК
бюджэтных арганізацый і дзяржаўных органаў, забеспячэнне дзейнасці якіх ажыццяўляецца дзяржаўнай установай « Сенненскі раённы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый»

1

Дзяржаўная сацыяльна-педагагічная ўстанова « Сенненскі дзіцячы дом»

2

Аддзел па адукацыі Сенненскага раённага выканаўчага камітэта

3

Дзяржаўная ўстанова « Сенненскі раённы вучэбна-метадычны кабінет»

4

Дзяржаўная ўстанова дадатковай адукацыі " Сенненскі раённы цэнтр дзяцей і моладзі"

5

Дзяржаўная ўстанова адукацыі " Багданаўская пачатковая школа Сенненскага раёна"

6

Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Багушэўская сярэдняя школа імя А.Э.Марфіцкага Сенненскага раёна»

7

Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Багушэўскі дзіцячы сад Сенненскага раёна"

8

Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Дзіцячы сад № 3 г. Сянно»

9

Дзяржаўная ўстанова адукацыі « Какаўчынская сярэдняя школа Сенненскага раёна»

10

Дзяржаўная ўстанова адукацыі « Машканская сярэдняя школа імя А.К.Гараўца Сенненскага раёна»

11

Дзяржаўная ўстанова адукацыі " Нямотаўскі дзіцячы сад Сенненскага раёна"

12

Дзяржаўная ўстанова адукацыі « Студзенкаўская сярэдняя школа ім. П.Л.Бабака Сенненскага раёна»

13

Дзяржаўная ўстанова адукацыі " Беліцкая сярэдняя школа Сенненскага раёна"

14

Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Дзіцячы сад № 1 г. Сянно"

15

Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Дзіцячы сад № 2 г. Сянно"

16

Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Сярэдняя школа № 1 г. Сянно ім. З.І.Азгура »

17

Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Сярэдняя школа № 2 г. Сянно імя А.К. Касінцава "

18

Дзяржаўная ўстанова адукацыі « Ходцаўская сярэдняя школа Сенненскага раёна»

19

Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Цэнтр карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі Сенненскага раёна"

20

Дзяржаўная ўстанова адукацыі “Янаўская базавая школа ім. М.Л.Цурана Сенненскага раёна»

21

Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Сацыяльна-педагагічны цэнтр г.С енна »

22

Сектар культуры Сенненскага раённага выканаўчага камітэта

23

Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Багушэўская дзіцячая школа мастацтваў"

24

Дзяржаўная ўстанова культуры « Сенненскі раённы цэнтр культуры і народнай творчасці»

25

Дзяржаўная ўстанова адукацыі " Машканская дзіцячая школа мастацтваў"

26

Дзяржаўная ўстанова адукацыі " Сенненская дзіцячая школа мастацтваў"

27

Дзяржаўная ўстанова культуры « Сенненская цэнтралізаваная бібліятэчная сістэма»

28

Дзяржаўная ўстанова культуры « Сенненскі раённы гісторыка-краязнаўчы музей»

29

Сектар спорту і турызму Сенненскага раённага выканаўчага камітэта

30

Вучэбна-спартыўная ўстанова « Сенненская спецыялізаваная дзіцяча-юнацкая школа алімпійскага рэзерву »

31

Дзяржаўная ўстанова « Сенненскі раённы фізкультурна-спартыўны клуб «Алімп»

32

Дзяржаўная ўстанова « Турыстычны інфармацыйны цэнтр « Сянно »

33

Беліцкі сельскі выканаўчы камітэт

34

Багданаўскі сельскі выканаўчы камітэт

35

Багушэўскі сельскі выканаўчы камітэт

36

Какаўчынскі сельскі выканаўчы камітэт

37

Машканскі сельскі выканаўчы камітэт

38

Нямэтаўскі сельскі выканаўчы камітэт

39

Студэнкаўскі сельскі выканаўчы камітэт

40

Хадцаўскі сельскі выканаўчы камітэт

41

Дзяржаўная ўстанова « Сенненскі раённы архіў»

 

ПЕРАЛІК адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюццау дзяржаўнай установе і "Сенненскі раённы цэнтр па забеспячэнню дзейнасці бюджэтных арганізацый " па заявах грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200,і адказных асобах за выкананне гэтых працэдур